Loading....

KΑΡΑΪΣΚΑΚΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ “Εκδήλωση Τίμησης Δοτών 2025”

Εκδήλωση Τίμησης Δοτών 2025 του KΑΡΑΪΣΚΑΚΕΙΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ σε μια ξεχωριστή κι ιδιαίτερα συγκινητική ατμόσφαιρα ευχαριστώντας τους 90 ήρωες ζωής Ελληνοκύπριους και Τουρκοκύπριους που έδωσαν μια δεύτερη ευκαιρία ζωή σε ασθενείς συνανθρώπους μας. Την εκδήλωση στις 9 Δεκεμβρίου  τίμησαν με την παρουσία τους η κ. Αννίτα Δημητρίου, Πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων Κύπρου βραβεύοντας κάθε ένα δότη. Ξεχωριστή παρουσία κι ο Panagiotis Karaiskos, ο νικητής του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας 2025, που με παράδειγμά του δείχνει πως ποτέ δεν είναι αργά για να αλλάξεις ζωή και πως η θέληση, η πίστη και η υποστήριξη μπορούν να μεταμορφώσουν ακόμη και την πιο σκοτεινή εμπειρία σε δύναμη και ελπίδα. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν οι Β.Αγγελάκη και Μ.Σμαϊλη  στελέχη από το Κέντρο Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών του Πανεπιστημίου Πατρών (ΚΕΔΜΟΠ)-«Χάρισε ζωή» συμμετέχοντας σ’ αυτή τη γιορτή προσφοράς ζωής!

 

 

Back To Top