Βράβευση του καθηγητή κ.Α.Σπυριδωνίδη από το Καραϊσκάκειο Ίδρυμα στην εκδήλωση “Δείπνο Τιμής και Ευχαριστιών για τα 30 χρόνια προσφοράς και ζωής του Καραϊσκακειου Ιδρύματος / Karaiskakio Foundation.
Το μήνυμα του καθηγητή για τη βράβευση του :
“Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για το Πανεπιστήμιο Πατρών, το ΚΕΔΜΟΠ – «Χάρισε Ζωή» και για εμένα προσωπικά η τίμηση με αφορμή τη συμπλήρωση τριάντα ετών ζωής και ανεκτίμητης προσφοράς του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Στην ομιλία μου τόνισα ότι χωρίς το Καραϊσκάκειο Ίδρυμα δεν θα υπήρχε Εθνικό Μητρώο Δοτών στην Ελλάδα.
Το ζευγάρι χελιδονιών κρύβει μέσα του ένα βαθύ συμβολισμό:
Δύο χελιδόνια, ένα κόκκινο και ένα πορτοκαλί.
Όπως το αίμα και η λευχαιμία.
Όπως ο δότης και ο λήπτης.
Το «δίνω» και το «λαμβάνω».
Το χελιδόνι είναι το πουλί του ταξιδιού και της επιστροφής και δεν πετά ποτέ μόνο, αλλά μαζί.”


