- Αυτή η εκδήλωση έχει ήδη γίνει.
Β΄άθμια Αχαϊας, Πρόγραμμα αγωγής υγείας στο ΓΕΛ Διακοπτού για την εθελοντική δωρεά μυελού των οστών
27 Απριλίου 09:00 - 11:00

Στο πλαίσιο του προγράμματος αγωγής υγείας της Β΄άθμιας Αχαϊας, στο ΓΕΛ Διακοπτού θα ενημερωθούν οι μαθητές για την εθελοντική δωρεά μυελού των οστών σε συνεργασία με το Κέντρο Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών (ΚΕΔΜΟΠ)-“Χάρισε ζωή” του Πανεπιστημίου Πατρών. Η εκδήλωση διοργανώνεται από ΔΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ και σε συνεργασία με το ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Την ενημέρωση θα πραγματοποιήσει η εθελόντρια δράσης & υπεύθυνη ενημέρωσης του Κέντρου μας κα Χριστίνα Καρακωνσταντή και όσοι επιθυμούν μπορούν να δώσουν δείγμα σάλιου και να εγγραφούν στην ελληνική και παγκόσμια δεξαμενή εθελοντών δοτών μυελού των οστών.


