Η 9η συνάντηση δοτών-ασθενών: 1η Επιστημονική Ημερίδα «Δωρεά Μυελού των Οστών: Από την Επιστήμη στον Αγώνα της Ζωής»
Στο Συνεδριακό & Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών στις 16.05.2026 πραγγματοποιήθηκε η 1η Επιστημονική Ημερίδα «Δωρεά Μυελού των Οστών: Από την Επιστήμη στον Αγώνα της Ζωής» με σκοπό την ανάδειξη της σημασίας του εθελοντισμού και της δωρεάς μυελού των οστών. Τη διοργάνωση είχε η φοιτητική εθελοντική ομάδα «Will You… Marrow Me?» της ΕΕΦΙΕ – Παραρτήματος Πάτρας και τη θεσμική και επιστημονική υποστήριξη το ΚΕΔΜΟΠ – «Χάρισε Ζωή».
Παρουσιάστηκε μια πολυθεματική επιστημονική ημερίδα και μέσα από τις τοποθετήσεις έμπειρων επιστημόνων και ειδικών της Αιματολογίας και των Μεταμοσχεύσεων, αναλύθηκε ολόκληρη η αλυσίδα των διαδικασιών από τη διάγνωση της λευχαιμίας έως την ίαση. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να αφουγκραστούν τις προσωπικές αφηγήσεις δοτών και ληπτών, που μοιράστηκαν την εμπειρία και τα συναισθήματά τους. Η πιο συγκλονιστική στιγμή της ημέρας ήταν η ζωντανή συνάντηση του 32χρονου δότη κ.Καραδήμα με τον 15χρονο λήπτη του, η οποία σκόρπισε ρίγη συγκίνησης στην αίθουσα, αποδεικνύοντας έμπρακτα το θαύμα της δεύτερης ευκαιρίας στη ζωή.
Το μήνυμα είναι απλό “Κανείς ασθενής χωρίς το συμβατό του δότη”.








