Την Πέμπτη Δεκεμβρίου και ώρες 9:30-13:30 και 17:00-21:00 στην Πλατεία Γεωργίου, θα γίνεται ενημέρωση από το ΚΕΔΜΟΠ, σε συνεργασία με την Αιμοδοσία που οργανώνεται από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αχαΐας και το Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών του Καραμανδανείου.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.