Loading....

Το ΚΕΔΜΟΠ στο Κέντρο Υγείας Χαλανδρίτσας

Την Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011 και ώρες 8.30-14.00 το ΚΕΔΜΟΠ θα συμμετέχει στην εκδήλωση που οργανώνει ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Χαλανδρίτσας στο Κέντρο Υγείας Χαλανδρίτσας. Στα πλαίσια της εκδήλωσης θα γίνει ενημέρωση για δωρεά αίματος, αιμοπεταλίων, μυελού των οστών και ομφαλοπλακουντιακού αίματος και θα ακολουθήσει αιμοδοσία.

Back To Top