Loading Εκδηλώσεις

« Όλες οι Εκδηλώσεις

  • Αυτή η εκδήλωση έχει ήδη γίνει.

“Χαρίζουμε ζωή” στο 8ο Δημοτικό σχολείο Αγ. Αναργύρων

22/04/2018 09:00 - 13:00

Η Ελληνική Ομάδα Έρευνας και Διάσωσης σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων και την Τράπεζα Αίματος «Δημήτρης Βλων» οργανώνει την Κυριακή 22 Απριλίου 2018, από 09:00 – 13:00 στον Προαύλιο χώρο του Σχολείου Eθελοντική Αιμοδοσία με την Κινητή Μονάδα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου «ΣΩΤΗΡΙΑ».

Παράλληλα θα γίνει ενημέρωση του κοινού σχετικά με τη Δωρεά Μυελού των Οστών, καθώς και δειγματοληψία, με σκοπό την ένταξη νέων εθελοντών δοτών στην εθνική και παγκόσμια δεξαμενή δοτών. Την ενημέρωση και δειγματοληψία θα πραγματοποιήσουν εκπρόσωποι του Χάρισε Ζωή – ΚΕΔΜΟΠ από 09:00 έως 13:00.

 

Λεπτομέρειες