Το ΚΕΔΜΟΠ-“Χάρισε Ζωή” με την εκπρόσωπό του ιατρό κα Γραφανάκη, θα πραγματοποιήσει ενημέρωση για τη Δωρεά Μυελού των Οστών την Πέμπτη 18 Απριλίου στις 15:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δ.ΙΕΚ Αιγίου στα πλαίσια της εκπαιδευτικής ημερίδας με θέμα : Ενημερώνομαι Ζω και Προσφέρω.
