Ο ΣΕΑ Άμφισσας “Άγιοι Ανάργυροι”, σας καλεί σε εθελοντική αιμοδοσία στη μνήμη των θυμάτων της Θύρας 7, τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου, 17:00-21:00, στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας. Παράλληλα θα γίνεται ενημέρωση για τη Δωρεά Μυελού των Οστών.
“Κερδίζεις ότι ομάδα κι αν είσαι !
Δώσε αίμα, χάρισε ζωή!
